28 June 2011

positif attitude


Fuhhhhhhh!!!!! selesai sudah in-house training tuk 2hari nih......mmg marbeles....kali ni aku join +ve work attitude, sama macam kebanyakan training2 yg kita biasa hadiri...bende2 basic kehidupan akan diterapkan dalam training nih....cuma kita xamalkan ajhe...

btw, sebenarnya kebanyakan nya kita dah tau...cuma kita xpraktikkan ajhe.... bukan aku nak kata training ni xbagus..mmg bagus.....coz pendekatan nya berbeza....mungkin dari segi penyampaian...org kata, apa yg kita dapat akan lebih berkesan atau kekal kat minda kita kalau kita lihat sendiri daripada kita juz baca kan.....

mmg banyak bende yg aku dapat belajar dalam program selama 2hari nih....aku belajar menjadi lebih positif dalam hidup tak kira apa keadaan sekali pun....terima seadanya apa juga yg TUHAN dah berikan dgn rasa syukur...insyaalah...dan dgn tiba2 aku rasa sgt bersetuju dgn kata2 Hlovate dalam Rooftop Rant...dia kata 'life well or life hell...u choose.....' betulkan....!!!! pilih la jalan mana pun yg kau rasa betul untuk hidupkau...kalau kau rasa A tu betul terus kan.....macam sebaliknya.....semunye terletak pada diri kita :D

dan aku bertekad mermula saat dan ketika ini aku akan belajar menjadi lebih positif dalam menilai kehidupan......dan kawan2 tolong ingatkan aku kalau2 aku terlajak dari landasan positif itu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...