LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01 July 2011

stalker?????


bila bcerita tentang stalker ni...sbnarnya kebanyakan kita stalker dan menjadi mangsa stalker kan.....!!! cuma kita sedar atau x je...stalker yg aku maksudkan kat sini bukan la stalker yg macam citer agen007 tuh....ni lebih kepada virtual stalker....

pada aku.. aku suka duk stalked FB atau blog org lain bukan sebab nak tau tentang mereka apatah lagi nak pastikan hidup mereka jahanam untuk aku meraikannya...,tapi ada yang menarik tentang mereka tu untuk aku pelajari. aku suka stalker mereka yang yakin, berjaya, cantik/kacak , ada kelebihan n yg paling penting punya minat yg sama macam aku......


Percayalah banyak benda yang kita akan dapat bila stalker orang macam ni. yg utama, aku nak belajar yg baik2 dari mereka yg menjadi mangsa stalker-an aku......selain tu, percaya atau x, menjadi stalker membuat aku jadi lebih bersyukur dgn apa yg aku ada.....tapi jgn risau readers...aku adalah seorang stalker yg budiman...ececeeehhhhh....:D

2 comments:

Sufia Mahzan said...

Hehe.. tulah, kita stalker berjaya. Mcm saya dtg blog Lara tapi tak tinggal comment pun kire stalker lah kan? :)

LaYar_LaRa said...

kannnnn..........tp i noe aledi......:D