21 June 2011

'Mereka' mengajar aku tentang warna....


kalau dulu hidup aku hanya ada hitam dan putih....tapi sekarang segala jenis warna muncul satu persatu dalam hidup aku...serius, bila dikenang kembali trasa sgt ruginya kerana aku lambat mengenal akan2 beribu warna dalam hidup ini.....

ya..mereka yg bergelar malaikat2 kecil aku xpernah jemu mengenalkan serta mengajarkan aku tentang indahnya warna pelangi...nyamannya warna hutan serta mereka tidak lupa akan damainya warna laut....

masih belum terlambat kan....!!!! ---> mungkin....:d
semoga masih ada esok buat aku....dan aku xkan sia2kan harapan malaikat2 kecil ku yg ingin aku terus belajar tentang indahnya warna ini........

terima kasih TUHAN atas pemberian 'little angel' itu... Terima kasih juga kerana tidak jemu memberi tiap kali aku meminta....bila mana aku perlukan kekuatan kau tak pernah jemu memberi walau dgn apa cara sekalipun....Terima Kasih TUHAN memberi aku peluang untuk terus melihat indahnya warna.....

2 comments:

G3-lina said...

hope anda akan terus bahagia!

Kopi Susu said...

pasti ...selagi mereka ada menemani sya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...