13 June 2011

tabahnya kamu

"Siape pn ngn 'A', dea tetap kwn ak gak n sntiase doakan kbhgiaan mereka....(^_^) "

aku jmpa statement ni dalam laman sosial milik si 'Akira Toriyama' ... seyes aku kagum ngan mamat sorang nih..hebatnya dia...kalau aku mmg sebut nama pun aku xmau.....tapi berbeza lak dgn kamu nih....

tapi sebenarnya kalau diikutkan hukum alam...xguna pun kita berdendam bagai..lepaskan ajhe dgn tenang......

Tapi kamu yg pada aku berpersonaliti menarik, mudah mesra dengan orang, lembut & berbudi dan yang paling penting kamu selalu positive orangnya..kami kawan2 kamu pernah pelik dengan sikap kamu yang tabah. walau apa pun keadaan yang berlaku, kamu mampu tersenyum & tenang melayan mesra kawan2.

aku slalu berdoa walaupun aku xmampu menjadi setabah Siti Hajar atau sekuat siti Khadijah..aku ingin setabah kamu.......tapi bagaimana kah caranya....:-?

dan kamu membuatkan aku berkata 'tabahnya kamu...---> aku ingin setabah kamu....:|'

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...