LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 June 2011

layan KL gangster

Rabu lepas aku and antarabandar clix berkesempatan menonton KL GANGSTER....mmg xplan awal2 pun...tetiba muncul idea mau nonton......aku MOJ je...tara hal punyaa....tapi cian jugak che' nor xdapat join layan muvi kali nih...BTW, B4 this mmg aku ngn che'nor yg duk beria menapak ke Summit USJ duk cari tiket..Tapi nasib xmenyebelahi kami.....tiket habis plakk......so rabu tu mmg si che' nor xjoin....yela wanita berkerjaya kan......

so, petang tuh aku, fitri, abg mie n azam duk gigih memanjat tangga jusco bukit tinggi berharap akan ada tiket buat kami kali nih....luckly kami dapat seat....

Sebenarnya aku xberapa gemar filem2 shamsul yusuf ni...xkisah la dia yg arah atau dia yg belakon....ye la kekadang filem dia meleret2....bosan okeyyyss....Berbeza dgn filem nih, xde langsung unsur2 cintan cintun okeyyyy....bukan aku xsuka bab2 nih...tapi kalau bab ni bagi kat keluarga yusof mau aku tido dalam panggung tuh...;p

Daripada 5bintang aku bagi 4.5bintang tuk filem nih...mmg layan...watak utama mmg benar2 hidup tapi pada aku watak zati kalau derk pun xmencacatkan keseluruhan jalan...........watak zizan pulak mmg benar2 jadi....bila ada zizan aku xrasa aku sdg layan filem gangster...cam tgk rajalawak pun ada...mana xnya.....bila muncul ahje zizan seisi panggung dah
duk bantai gelak....tu blum lagi dia berkata2.....mmg haru......watak hero n adikya jgn citer la...mmg style...ada gaya tersendiri.....salute la....

pada korang yg masih belum menonton filem na, pa lagi.....mmg xrugi okeyyyyys layan filem nih....:D

No comments: