LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 April 2011

minggu joging sedunia

giler lama dh x berjoging sambil meregangkan otot kaki....agak menggeletar jugak le kepala lutut aku setelah aku ingat 3bulan kot dh xberjoging....

sebenarnya kalau nak diikutkan joging ni baik tuk kesihatan badan kita.....bukan kita joging ni dek kerana nak dapat badan yg ala2 super model tu pun......walaupun tu salah satu drpdnya...hehehehehehe....


BTW, miggu ni adalah minggu joging sedunia bg aku.....so, bermula hari isnin lpas aku dgn jayanya telah berjaya menjogingkan diri di taman tasik kota kemuning....so, stp hari bila jam kat opis aku tuh touch je 530....aku xpikir panjang trus cabut..........malas mo lama2 kat opis tuh....


perrrhhhhhhhh...rasa nak putus segala jenis urat yg ada kat badan aku nih...siyes sakit gilersluruh badan nih.......xtau le cane nak tawan yellow-pass wiken nih...baru jogging setapak dh mengah.....pe cer???? :D

No comments: