01 April 2011

kisah klasik


setiap perancangan-Nya cukup kemas kan?? aku redha--> hati aku berkata yg sama ke...??? entah lah.....kata pujangga... kita hanya akan menyedari nilai sesuatu itu hanya kerana ianya bukan lagi milik kita...dan sekarang aku sangat bersetuju dgn kata2 itu...betullah kata orang, pengalaman mendewasakan kita.

jadi, aku membuka lembaran di bulan baru ini dengan sesuatu yg mampu mengimbas kenangan2 dlm episod kehidupan semalam....... secebis imbauan kenangan yang akan manjadi garisan serta pedoman untuk aku melalui hari esok .....

aku yakin dan sgt percaya yg setiap kejadian itu diciptakan dgn alasan...xkisahlah apapun alasannya.... kita kene terima akan hakikat itu.....harapan aku semoga setiap kenangan semalam akan menjadi pedoman untuk aku terus berjalan dan berlari mencari hari esok..... biarpun aku akan terjatuh aku tetap akan bangun kerana aku yakin malaikat2 kecil ku xkan pernah jemu menemani aku serta xkan pernah lelah menghulurkan tgn....

terasa cepatnya masa berlalu...dh masuk april pun....rasa macam baru semalam meraikan hari lahir aku....percayalah ini bukan entry apa2...hanya sebuah kisah klasik untuk masa dpan......

"Sampai jumpa kawanku S'moga kita selalu Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan Sampai jumpa kawanku S'moga kita selalu Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan Bersenang-senanglah Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan Di hari nanti... Mungkin diriku masih ingin bersama kalian Mungkin jiwaku masih haus sanjungan kalian " ~So7~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...