11 April 2011

get well soon...


ahad semalam aku dan iza baru berkesempatan melawat pak anjang di hospital sg. buluh.. dah seminggu terlantar kat sana....siyes...sedih aku melihat keadaan pakcik aku sorg nih....


btw, isnin lepas pak anjang n kezen aku si apai mendapat kecelakaan jalanraya on da way ke banting untuk menghantar salah seorang kezen aku ke KLIA untuk menunaikan umrah....malang x berbau..kereta yg dipandu apai dirempuh oleh kereta bertentanagn dan menghimpap betul2 diatas tempat duduk penumpang....

tengok keadaan kereta tu je aku dah terbayang keadaan pak anjang..... pak anjang terpaksa dimasukkan ke ICU dr isnin sampai khamis lpas....dari luaran mmg xnampak luka dan calar balar pun kat badan pak anjang...cz impak nya mmg trus ke tulang spinal......doc kata tulang spinal ke-4 pak anjang dah hancur......so kene buat operation tuk masukkn besi dalam tengkuk....nauzubillah....takutnya aku....


siyes bila dapat berita kemalangan hari tuh.....macam2 dah terbayang dlam otak aku.... nak2 pulak bila mak kata pak anjang ditahan dln wad ICU...mana xnya...arwah embah lanang n wedoq dulu meninggal sbb eksiden....paklong n maklong jugak sbb eksiden.....seram aku memikirkan hal yg satu nih...alhamdullilah...semalam pak anjang agak stabil..walaupun keadaannya agak menakutkan....

semalam tetiba aku mengkagumi profesen seorg doktor....seyes, seharian aku kat hospital semalam, macam2 ragam pesakit yg aku nampak....dan kat cn....aku nak bagi satu tabik hormat buat doktr2 sedunia.... buat pak anjang...semoga tabah melalui dugaan ni...kamu kena kuat...aku yakin semua org mendoakan kesihatan pak anjang......moga2 dgn doa kita semua, pak anjang akan sihat seperti sedia kala.....amin....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...