03 March 2011

william tyme

sebenarnya plan nak makan2 di william ni dah lama aku pendam.....aku rasa dr taun lepas kot...byk cerita yg aku dgr tentang keenakan masakan di kedai ni....lagi xtahan bila ada 'petualang' yg xjemu2 meghantar MMS tentang nikmatanya manikmati sarapan, lunch atau dinner juge supper xkira dimana beliau berada lately nih....---> u know hwo u are...:p

Oleh kerana isnin lepas antarabandar diumumkan sebagai hari gaji seantarabandar... maka aku, si fitri & kak afni telah sebulat suara menamakan hari itu sebagai hari william kami.... huahua.. maka petang tu aku tanpa melengahkan waktu trus mengSMS si 'petualang'...'mlm ni pkul 1130 kata aku...:D'

For information, kedai makan ni xde la grand mana...juz kedai tepi jalan je...tp makanan dia mmg superb......n paling aku suka kat cn..walaupun ramai org, service dia....mmg terbaeekk... korg xyah tgg sampai berjanggut tuk menikmati pesanan korg...:D

william : ni le kedai yg aku duk sebut2 tuh...sempoi kan...:D

Menu : lau sll menu org tulis dlm buku siap di 'liminat' kan? yg ni mmg sempoi...:)

so malam tuh tepat pukul 11.10 kami memulakan perjalan ke bandar sunway utk menjemput si 'petualang'....around pkul 11.45 kami sampai di kedai yg kami damba kan selama ini....huhu --> ayat xbleh bla...:p

selesai mengorder, masing2 menanti hidangan dgn penuh kesabaran....tilik2 kiri kanan....mmg ramai...tgh duk telik2 tuh nampak plak nabil si raja lawak kat meja seblah....dia pun layan william....n menurut si 'petualang' tempat ni mmg glemer...mmg ramai artis yg duk layan kedai nih..

si 'petualang' : dgn soda herbsnya...:p

si fitri ngn tomyam seafood nya : aku rasa lau bowl cam tuh....stok utk 3 hari makan kot...tp lau si fitri yg bela hantu raya ni aku tatau le..huhu :p

arrabiata meet ball: nmpak sedap......tgk le mulut si kak afni tuh.......:P

pilihan aku : tatau nak mkn ape sbnrnya..aku bedal aje chiken supreme nih...not bad...;D

Lps kekenyangan melantak malam tuh kami sebulat suara bersetuju round2 KL....so lps je bayar kami grak melalui hiway ape ntah aku pun tatau menikmati indahnya KL di malam hari...mmg layan...cz xbanyak kete tyme tuh...maklumla pukul 1pg...

aku mmg dah duk melayan perasaan sendiri....hati aku dh rasa len macam dah...tapi aku sndri xpasti kenapa...bukan sebab meremang ke ape..tp ada satu perasaan yg aku sndri ssh nak ceritakan...tapi kau rasa hati aku sdg dilanda hujan ribut kala itu...huhu.....

byk tempat jugak la kami jelajah malam tuh....sampai lorong Haji Taib pun kami teroka...masing2 rasa tercabar dgn kegebuan 'wanita2 under construction' disana....kak afni yg sememangnya gebu apatah lgi.... :p

satu hari, kami akan plan untuk melawat semula tempat2 tuh --> xtermasuk melawat gadis lorong okey.......paling aku teringin nak pegi...taman orkid......wah....kepala aku dh terbyg2 orked pepel dah nih....pasti marbeles...:D

so, around pukul 230pg, kami gerak semula ke pangkal jalan menghantar si azam dan meneruskan perjalana ke KK....hari yg sangat marbeles buat 3 Young Ladies dgn 1 man yg xberapa nak young...:p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...