22 March 2011

selamat bertunang apai


dah lama rasanya xmenulis barang sesuatu dalam ini...macam dh agak bersawang je blog ni aku rasa....so, kali nih aku just nak share tentang majlis pertunangan salah seorg kazen aku si apai sabtu lepas...agak tress aku kali ni..mana xnya, pasti soklan cepu mas tuh akan berkumadang....;p

sabtu tu, seawal jam 9pg, aku wan, lala, din+mean n tentera2, lan+kak lin n tentera2 drg bertolak memulakan perjalanan ke pahang. janji dgn pakcik2 yg bergerak dr kampong di RnR temerloh....jenuh menunggu dalam pkul 12thr baru nampak kelibat drg2 nih....naik kematu punggung bertenggek kat rnr tuh...:D

so, kitorang meneruskan perjalanan ke sg tekam untuk melaksanakan misi yg tdnya tergendala dek kerana menunggu kaum kerabat yg xmuncul2...heheheheheehe dalam pkul 3ptg rombongan si apai(kitorang la tu) sampai di tempat kejadian selepas banyak destinasi yg kami singgah...:D

hasil dr risikan aku yg bukan bizi body juz amik tau hal smasa...rupanya si tunang duduk n bekerja di seksyen 18 shah alam.....ooooo...dekat je.....leh r nanti open table banje sepupu sepapat yg bersepah kat shah alam nih...:D

dalam ramai2 kazen, aku je skung ni yg belum melangkah ke fasa yg satu tu...hrmmmmmm... mmg aku dh sediakan peluru dan juga segala menepis sgl soalan2 dr makcik pakcik aku tyme tuh...kompem kene punye la....:D

appepun buat apai n azura, selamat bertunang, semoga harapan kalian berumah tangga disampaikan ALLAH... n doa aku semoga jodoh kalian berpanjangan...Aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...