LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 March 2011

kenapa korang berblogging.???


Kenapa korang menulis ??? sebelum tu sepatutnya aku tanya..kenapa korang membuat blog...??? xkisah la apa pun pendapat korang, pada aku, blog ni slah satu medium untuk aku meluahkan apa saja yg sedang bersarang dlam hati dan jugak nak berkongsi pengalaman yg sedikit nih dgn mereka yg sudi berkongsi...kalau pendam sendiri2 boleh jadi gila wooo...xkira la tentang apa2 pun....bagi insan yg agak pendiam lagi pemalu macam aku ni, aku rasa platform ni paling sesuai ---> pemalu kah aku...???? :D

sesetengah blogger menulis sekadar suka2, ada juga yg menulis sebab nak mencari income 'berjuta', ada juga yg ingin berkongsi pengetahuan & pengalaman atau mungkin mereka dari golongan yg mmg minat menulis..... pada aku xkisah la apapun alasan dan sebab musabab nya, yang penting kita menggunakan saluran ini dgn cara yg betul dan beretika...:D
walaupun blog aku agak xmenariktertarik dan kau bukan debom, sekurang2 nya aku ada sesuatu sbagai medium untuk aku melepaskan apa saja yg ingin aku kongsikan....

dah sangat lama rasanya aku xmenulis tentang sesuatu yg berkaitan dgn hati.....??? apakah???? ishhkkkk....suspen saja....BTW...terasa ingin menulis tentang itu....tapi mampukah lagi aku ??? sambil menggaru2 kepala yg tidak gatal....:'(
BTW, selamat berblogging blogger :)

No comments: