LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 March 2011

Zizan Raja Lawak ft. Dina - Selamat Tinggal

sumpah klip vedio lagu ni sgt tacing...hampir jatuh mutiara putih dr tubir mata ku saat pertama kali menonton vedio klipnya...huhuhu...nak nak pulak zizan n dina yg menghayati stp bait kata dalam lagu nih...mmg selalu kita dgr si zizan raping dalam proggram raja lawak.. tapi xsangka bakat terpendam nya membuahkan buah tgn yg sgt demm nais....


Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Ok
Dah Memang,
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat,
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat,
Apa yang ku harapkan,
Kasih sayang yang suci murni,
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi,
Dulu hari-hari ku berwarna warni,
Kini kian mendung, ia tinggal satu memori,
Jangan, jangan lepaskan genggaman ku ini,
Hidupku hanya bermakna jika kau disini,
Mana janji, mana erti,
Kenapa gembira ku kini menjadi sepi,
Musnah segala apa yang ku impikan,
Tetapi ku tetap tabah,
Kerana tuhan yang menentukan,
Kau tetap pergi apakan daya,
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya,
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal,
Namun ku harus melepaskanmu baby,
Selamat tinggal...

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini ..oooo

Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan telah lama aku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu disisi
Hanya kau seorang pernah ku kasihi
Jangan pergi, jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa, semua ini
Kenapa, semua ini

Mengapa, semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa, semua ini

(kenapa semua jadi begini, kenapa)

Jangan pergi,jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini

Selamat tinggal kawanku (usah pergi)
Tak mudah aku pergi (jangan biarkan aku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini (aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

Walau ku pergi sayangku ( usah pergi)
Dalam jiwaku ini
Kau cintaku yang kekal
Selamat tinggal

Memang sedap dengar lagu ni, rupanya zizan rajalawak ni berbakat jugak dari segi nyanyian, .
congrate zizan n dina...kamurang mmg marbeles...:D

2 comments:

GadisGula-gula said...

tak dpt dgr ngan jelas la.. sbb ade lagu kat blog ni.. hurm...

LaYar_LaRa said...

ngehngehngeh....:D