LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 March 2011

hobi


setiap org ada minat dan kesukaan mereka masing2 kan..??? xkisah la apa pun minat kita janji kita boleh mendapat sesuatu daripadanya kan..???

penah tak org2 di sekeliling korg tye @ argue tentang passion atau minat korang...?? mesti penah kan...lagi2 kalau minat korang tuh melibatkan tenaga atau wang ringgit..:D

pada aku xkisah la apa pun minat kita, asalkan kita dapat kepuasan dan yang penting xmenyusahkan org lain....penah beberapa org sahabat bertanya, lebih kurang begini bunyinya "berapa banyak duit yg ko dapat sekali ko panjat gunung?" huhu....jawapan aku....??? biasa la jawapan standard..." :)" xperlu kata apa2...:D

dh tentu2 xde maknanya nak dapat duit bagai...dah namapun minat kan....sakit kaki ke hape tolak tepi....janji aku dapat apa yg aku carik2....aku dapat apa yg aku xboleh dapat di shopping mall atau di taman bunga...apatah lagi taman permainan....:D

mmg setiap manusia punya hak bersuara atau meluahkan pendapat tentang sesuatu...tak kisah la apa org lain nak pikir atau kata tentang minat & kesukaan aku nih... janji aku dapat merasai satu perasaan yg sungguh luar biasa bila berada di dada alam yg satu nih...---> 'my safe heaven' :)

2 comments:

chenta said...

pedulikan la orang lain asalkan u happy! ^_^

LaYar_LaRa said...

mmg xambik peduli pun...msuk tinge kann kua trus tinge kiri...:D