LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

01 November 2010

selamat datang november...

november datang lagi...patut ke aku bersedih...kerana takan ada lgi 'seseorang' yg akan meraikan hari tu bersama aku .....errmmm...tak...aku takan kalah dgn perasaan aku nih...aku nak cheer up....chill.....aku nak hepi...sumenye bermula dari hati aku kan....kan aku penah berentry 'kita akan jd seperti yg kita ingin jd' dan aku jugak penah berentry dgn mcm entry yg aku kira semuanya sebagai inspirasi untuk aku trus hidup... biarlah 'seseorang' itu takkan ada untuk aku...sekurang2 nya aku masih punya malaikat2 kecilku buat menemani aku sepanjang perjalanan hidup aku...aku akan cheer up...aku akan happy....aku akan HIDUP BAIK-BAIK...:))

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kadang-kadang hidup tak seindah yang kita impikan

=)

LaYar_LaRa said...

ni lah namanya kehidupan kan...klu bergerak lurus je xbeshh gak kan...skrg2nye kita blajar something...chill...:))