LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 November 2010

sebenarnya aku..

sbnrnya aku ingin ketawa, sbnrnya aku ingin tersenyum, sbnrnya aku ingin bahagia, sbnrnya aku ingin sglnya....ermmmm...tamak ke aku, hanya krn aku ingin memiliki segala kebahagian hidup itu....mmg tangisan, airmata, kedukaan & kekcewaan tu sebhagian dr seni kehidupn..tp apa makn kehidupan kalau hanya untuk meratapi kesedihan kan....
kalau segalanya tentang bahagia, hidup kita xkan ada serikan....hidup tanpa warna....segalanya mendatar....sgalanya kita dah tau kesudahannya....mesti boringkan....:)
pa yg aku merepek ni...entah lah aku pun tatau...yg aku tau aku hanya ingin senyum, ketawa & bahagia & aku ingin menyahkan segala kesedihan & manusia spt kalian yg mmbuat hati aku bsedih....==> bkn aku benci kalian, aku hya tak ingin peduli tntg hdup mati kalian ==> kejam ke aku, ===> aahhhh....kalian lg kejam membnuh hati & preasaan aku....aku hnya ingin menikmati hidup aku....aku ingin bahagia....

No comments: