25 November 2010

MODE : demam sesema...

masih dalam mode 'tidak menentu', hehehehe...bkn ape....2 ari lps demm teruk aku..n skrg masih batuk2...seksanya.....mujur jugak ada adik aku kat umah...leh tlg serba-serbi...huhu..........buatkan serba serbi tuk aku.....masakkn dinner + lunch, ingtkan tyme mkn ubat, event pakaikan aku sock...nggeeeeee...... ---> bkn sll aku nak manje2 ngan adik aku yg sorg nih,,,,heheehehhe.....terima ksih gak wat teman serumah n seopis yg ambik berat...hehehehehe... --> trima kasih TUHAN mengirimkan malaikat2 kecil itooo....

Doc pesan elakkan mnum air sejuk sekejap...mmg aku elakan, tapi tuk bbrapa mnt je... hehehehehehe.....dh doc kata sekejap,,,,ok la tuh....:)
Demam kali ni aku xrase sebak lg, cz banyak malaikat2 kecil yg temankan aku, layan aku...manjakan aku....hehehhehehe:)

skrg masih batuk2 lg.....kejap2 ohok ohok...kejap2 uhuk uhuk....seksanya....tyme2 cam ni la baru btul2 tringat kat mak abah ngan famili & ingatkan TUHAN.....tyme sakit ni la rasa DIA dah tarik sikit2 nikmat dunia yg DIA pinjamkan kt kita... so,pesann tuk diri sendiri & teman2, sentiasala bersyukur dengan nitmat kurnianNYA.... ---> semoga kita tergolong dalam golongan insan2 yg sentiasa mensyukuri nikmatNYA...amin...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...