LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

08 November 2010

bertemu kekasih lama...apa korang akan buat..???

kalau diberi peluang berjumpa kekasih lama korang apa korang akan cakap n apa yg akan korang buat..???? @ mmg xde niat n xberharap langsung berjumpa dengan bekas kekasih....atau mungkin korang ada pengalaaman terjumpa secara tak sengaja dgn ex-gf/bf korang....mmg betul msing2 dah ada hidup sendiri...nak jadi kawan pun kene pk banyak hati....kene jaga hati pesangan msg2 kan....

kalau tye aku sndripun aku berbelah bg....hati kata ya minda kata tidak....dan kalau diberi pilihan aku lebih rela berjumpa hanya di alam maya dari bersemuka....sungguh...xsanggup rasanya....pernah sekali dl lps bebrapa taun 'dia' muncul semula.....aku ingat lagi masa tu aku sdg bersantai2 dirumah....seseorg mengetuk pintu rumah...xsangka 'dia' muncul depan mata.....prsaan aku..usah tya la....rasa dunia berhenti sekejap.....dan lps aku tutup je pintu...aku menangis ===> bende yg aku paling benci lakukan....mujur tyme tu ada teman yg memberi sokongan. kak ita ===> aku sgt rindu kakak...walaupun dah 6 taun berlalu aku rasa macam br semalam je melalui babak2 tu......mmg wlaupn aku jmp org lain slps 'dia', tp 'dia' xpernah padam dalam diri aku....dan skrng aku telah & masih sendiri dan khabar yg aku trima dia sudah mengacapi bahagianya berumah tangga ..:)

mmg betul, pertemuan & perpisahan tu bkan ketentuan kita.....tapi kenapa mesti bertemu kalau hanya untuk berpisah...===> malawan takdirkah aku....tidakkk....


3 comments:

zai_4z said...

insyaAllah... kalau ada jodoh tak ke mana... yg penting kita sbg hamba-Nya kena sntiasa berdoa pada Dia.... =)

Anonymous said...

bguskan kalau peruatan tu semudah kata2...

LaYar_LaRa said...

~bertemu dan berpisah adat manusia biasa....jauh dimata tapi dihati tidak lupa...~ lagu apa ntah ni...:)