27 December 2011

malam penuh glamor dgn silver

meraikan malam penuh glomor dgn bertemakan silver mmg sgt dinantikan oleh seluruh warga Antarabandar. kalau bab2 malaram mmg Antarabandar akan all out, percayalah. tgk ajhe tuh.. seyes..kalah retis jaaahhhhhh....

macam tahun2 lepas, mmg aku akan pakai ikut apa yg aku suka, walaupun tak menepati tema. mmg aku lari tajuk terus...hahahahahahaha...ada aku kesah...janji mak glam!!! mmg kalau aku dicapture oleh mana2 camera mmg aku je yg TAK silver..hahahahahha...ok la tuh aku paling menyerlah kot kalau bergambar dgn mereka yg berpakaian silver...mana taknya aku je berkaler pelik,....

tingokkk.....warna mana yg paling menyerlah...:D

watak 'wanita jahat'. jadik tak...???!!! :)

selamat ulangtahun Antarabandar

Jejaka Paling Glam !!!teka yg mana satu..!!!

tapi sebenarnya aku bajet Jejaka bertopi tu yg akan naik, rupanya kau silap...atau mereka yg buta...oppppsss...!!!

ni antara gadis paling Glam malam tu....

Ibu auni. comey kan........macam auni..:D

Dia awsem...tapi percayalah hanya di pentas okeyyy...sila jgn tertipu....;D

kerana yang sebenarnya dia 'Taiko The devil'

ishhkkkk......aksi terlampau, tlg jgn tiru...>.<

sama macam tahun2 sebelum ni luck aku mmg xde kat situ. ishhkkkkkkk tertekan okeyyyyy!!! mana tak nya semua geng bawak balik hadiah cabutan bertuah. aku masih xde luck. baka baka baka!!!!.

apapun tahniah buat AJK Dinner malam tuh...kalau tanya mana2 event pun mmg akan ada cacat cela nya. Pada aku Paling awsem malam dinner hari tuh adalah part ending tuh...poco-poco mmg TERBAYEKKKKKK!!!! yerrkkkkkkk......entah idea sapa lah agaknya kannnnn!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...