LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 December 2011

Taiping bandar warisan Versi Mee Udang Mak Jah

merasa mee udang mmg menjadi idaman aku sejak awal taun lagi. So, alang2 dah ke Taiping meraikan hari bahagia Faiz hari tu kami sempat menyinggah ke warung Mak Jah di kuala sepetang.

Belum pun sampai ke destinasi utama kami, mmg mee udang dah terbayang2 dalam kepala aku. mmg tak susah mencari warung Mak Jah. sebenarnya sepanjang jalan dari simpang utama mmg dah tertera papan tanda ke warung Mak Jah. walaupun sebenarnya kat Kuala Sepetang ni mmg banyak warung mee udang, tapi menurut orang tempatan mmg warung Mak Jah menjadi tumpuan ramai.



walaupun ramai pengunjung tapi mereka masih mampu memberi SLA yang baik pada pelanggan...SYABAS BETE..!!! selain mee udang ada juga menu lain kat cn...tapi dah nama pun warung mee udang kan...kompem la mee udang adalah tarikan utama di sini. dan aku, xkan la nak lepaskan peluang menikmati makanan yg menjadi kegilaan aku itu.

Tapi yg best kat sini, hidangan goreng di hidangkan di dalam pinggan yg berbentuk ala2 sampan macam kat atas tuh..sempoi sgt...So, korang ygvbelum pernah menikmati kemashuran mee udang yg selalau diperkatakan nih apa lagi.....jom serbu warung mee udang Mak Jah. Rasanya kat Lembah Klang pun ada kot cawangan Mee udang Mak Jah nih.

No comments: