05 October 2011

buat kalian

ingat tak dulu..saat kalian masih bersamaku
saat kalian masih meniti hari bersamaku
saat kita sama-sama mengejar pelangi
saat kita di ulit cahaya rembulan
saat kita menanti cahaya mentari
begitu asyik dan menenteramkan jiwa

Tahu kah kalian
kenangan semalam adalah kenangan
yang takkan mungkin
di tukar ganti oleh kisah manapun di pelusuk dunia
walau aku di atap dunia
walaupun aku ke dasar laut
kenangan itu adalah sebahagian dari nyawaku
dan nyata sekali
mana mungkin untuk aku meninggalkannya

tahukah kalian
bahawa aku selalu berdoa
semoga kita akan bertemu sekali lagi
walaupun bukan di hayat ini
mungkin ada di kehidupan lain

kerana aku tahu
Kita berteman bukan bererti selalu bersama
kerana aku yakin
hubungan atas nama persahabatan
akan kekal selamanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...