17 October 2011

Big Bad Wolf Books Sale

sabtu lepas aku n nurul berkesempatan merewang ke Pesta buku terbesar yang berlangsung di MAEPS, Serdang. aku tau pasal pesta buku ni pun dari opismatez aku si azam. bila azam sebut pasal pesta buku ajhe aku dah bayangkan novel karya Norhayati Berahim, irish ixora, Hlovate...n banyak lagi nama yg xterpikir oleh aku.....tapi aku hampa..!!!!! rupanya buku2 keluaran negara omputih je yg di jual kat situ. dah nama pun The Big Bad Wolf sale kan...

Tapi dah alang2 kan...mana la tau ada buku2 best yg boleh aku grab. Aku bukan ape, kalau novel2 inggeris nih bagi aku 7hari7malam pun belum tentu khatam dapat kat aku...ye la dulu mak anta g skulah suh blajar malas....ni la padahnya....

Dari tempat parkir sampai la ke pintu masuk dewan tu mmg le sesak dgn manusia. kat dalam tuh kompem berlaga bahu berlaga ponggong la kan....hurrmmmmm......dah nama pun pesta kan..mmg ramai la..!!! Yang bestnya kan, penganjur menyediakan shuttle dr tempat parkir sampai le ke pintu masuk dewan....tapi yg xbestnya plak aku tak berkesempatan menaiki shuttle tuh..mana taknya dari awal aku masuk sampai la aku kua mmg ramai la yg beratur menunggu turn nak naik shuttle... daripada bertahun aku tunggu, baikla aku jalan kaki je lagipun bukan jauh sgt pun...:D

dalam 7H7M aku ni pun sempat la aku grab novel New Moon. mmg aku xpenah tau pun pasal buku nih main blasah grab ajhe......baca sinopsis cam best plak. so grab ajhe la....selain dr novel tuh sempat jugak la aku grab komik avatar n black moon. Tapi rasa rugi plak semalam just ambik 2 komik tuh....kenapa la aku xgrab lebih banyak komik semalam...:(

Buat korang yang tak berpeluang pergi ke pesta buku nih...apa yang aku boleh katakan, korang mmg tersangat lah rugi, kerana pesta buku nih memang sangat owsem. dan dah pun berakhir semalam. Tapi jangan le kecik hati pulak....mana la tau taun depan ada lagi pesta buku terbesar di Dunia ni. Tapi bagus jugak kan Pesta buku ni di jadikan acara tahunan pulak....mana la tau kan...:)
So korang nantikan ulasan aku pasal novel new moon nanti ye...agak2 brapa bulan la baru ter-ulas kan...hahahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...