24 October 2011

Andai itu takddirnya

walaupun buku ni keluaran lama aku baru berpeluang membacanya minggu lepas dan baru 'terada' masa nak hupdate. sebenarnya novel ni di sebut2 antara novel terlaris dan tertangkap leleh oleh segenap pencinta novel sehingga ada yg menjadikannya profil picca di FB. mana tahan kan bila semua org duk cerita pasal novel ni yg aku duk ternganga ajhe.

mmg aku sgt teruja nak membacanya. Teruja nak tahu apa akan jadi kepada rumah tangga Leya dengan Zril. Novel ni bukan sajhe berjaya menggugurkan air mata aku tapi mampu menjadikan mata aku seperti terkena tumbukan padu maut keesokan nya. bukan sbb menangis tapi dek kerana kekurangan tidor yg melampau ---> kaver line beb....mana taknya sampai ke 5pg aku duk layan novel tuh. sudahnya, hambekkkkkkk...

Kalau sebelum ni Novel 'aku yang kau tinggalkan' menduduki carta teratas dalam senarai novel sedih menyayat hati dan paling best yg pernah aku baca, tapi tahkta itu tlah di rampas dgn rakusnya oleh 'andai itu takdirnya'. Di awal chapter aku dah mula menitiska air mata. banyak babak yg bikin aku tacing sendiri.

aku tanak citer lebih2 la pasal novel ni. kalau korang nak tau, mmg wajib baca sendiri. xrugi okey mmg berbaloi-baloi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...