LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

03 October 2011

bila oktober munculkan diri...

sedar xsedar, bulan oktober dah pun memunculkan diri. bila smp bulan oktober maksudnya dh nak ujung taun la. bila sampai ujung taun bermaksud umo aku akan bertambah lagi ke satu angka. Banyak bende yg aku belum aku capai lagi. Tapi pada aku, xpenting kot sume tuh...yg penting aku dah menikmati hidup aku sepuasnya. Hidup ni terlalu singkat untuk kita berduka lara kan..??!!

Aku sll berharap agak hidup aku indah seperti dalam setiap jalan cerita novel2 happy ending. Aku sll jugak mengharapkan yg hidup aku akan sll menang dan berjaya seperti watak2 dalam setiap novel yg dah di tetapkan jalan cerita nya. Tapi aku sedar, hidup xsemudah yg di sangka. tapi pilihan di tangan aku....'life hell or live well...you choose...'

oktober 8taun dulu sll mengamit aku ke alam fantasi. owhhh...indahnya alam remaja. Rupanya aku dah terlalu tua untuk berangan menyusuri alam fantasi itu...dan aku kini bukan lah remaja yg manja seperti 8taun dulu.

terpandang table calender membuat aku kembali ke alam nyata. ya ..!! zaman merubah manusia. aku kini bukan lg gadis manja tapi naif dalam sgala hal. aku bukan lagi gadis naif yg baru mengenal erti hidup.

semoga oktober kali ini akan membawa sejuta makna pada aku jugak kalian. lupakan segala tragedi yg membuat kita berduka lara.

No comments: