28 October 2011

farewell cum birthday si abg botak

cuti raya Deepavali lepas aku and ABClix sempat ber'gathering' mandi-manda di sungai tekala, sambil meraikan moment2 terakhir abg mie kat Antarabandar. haila....tersangat la sedihnya. lagi bermakna (harap2 la) esoknya adalah tarikh lahir abg mie pulak. so kira 2 in 1 lah ni. rasanya tak terlambat aku nak ucap selamat hari lahir buat abg mie, semoga panjang umor + murah rezki dan di berkati selalu.

Dek kerana taim kami sampai tuh metahari dah lama memunculkan diri, mmg payah le nak carik port baeeekkkkk. nak2 pulak taim cuti macam ni kan... so, tibai ajhe la port mana pun. tak kisah la port ceruk mana pun janji memasing enjoy kan..!!??? pas ni mmg entah bila la kan nak gathering lagi ini macam.

pasti kami akan rasa sunyi lepas ni. tak ada lagi org havoc petala ke tujuh menceriakan hari kami. xde lagi org nak belikan aku nasik lemak ngn milo ais tuk bekfes, kompem aku di SM akan 'bisu' n macam ibu kucing baru mati anak. mana taknya, hari2 aku di SM sebelum ni, mmg hanya ada redza n abg mie je....kompem lepas ni makin susah le nak nampak redza si papan lapis tu kat opis....meeting ajhe la memanjang. dah kata bosan duk kat opis...teman 'mengular' nya dah xde....
apapun aku doakan yg baik2 ajhe buat abg mie, mmg sampai sini je rezkinya di Antarabandar. dan rasanya orang2 di penang lebih memerlukan abg nmie dari kami. kami pasti abg mie akan lebih happy kat sana. ye la dekat dengan keluarga tercinta kan. tapi plssssssssssss......keep in touch yea...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...