06 May 2011

Kuala Trengganu versi blk kg che' nor

cuti hari buruh yg lepas aku berkesempatan pulang ke kampong che'nor di kg. Maras kuala Terengganu...so, awal2 lagi aku che'nor n ayu (adik che' nor yg kebetulan bekerja dibawah satu kompeni) mengapply cuti bersambung dgn cuti hari buruh tyme tuh...

so hari khamis tuh seawal jam 930pg si che' nor dah roger aku bertanyakan samaada dh ready tuk berangkat atau x......hrrmmm...awalnya....janji kul 10 ni 930 dh nak gerakk...mujur jugak aku bangun awal tyme tuh...:D

Perjalanan ke kg maras mengambil masa kira2 8jam dr shah alam...naik krem sgl tulang temulang aku walaupun bukan aku yg drive.....perrggghhhhhh...aku rasa dah 3 4 kli jugak la aku tidur n jaga balik tp xjugak sampai2 kg maras nih......tp yg best nya perjalanan ke sana, sepanjang perjalanan dr kemamam ke k.terengganu mmg kita akan disajikan dgn pemandangan yg marbeles...kiri kanan jalan mmg terhampar laut n sungai mmg heaven....

around pukul 8malam baru kami sampai ke rumah che' nor...slps agak lama gak berehat di rumah makcik che'nor di kemamamn.....akhirnya...sampai jugakk....cam nak patah pinggang aku ni ha...

so, around pukul 930malam sempat gak le ke rumah dua pupu che' nor yg bakal menamatkan zaman bujang nya esok....selamat penggantin baru fini...semoga ikatan yg dibina kekal dan bahagia ke akhir hayat...amin...

sama padan sama cantik kann...!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...