LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 May 2011

kuala terengganu versi pasar payang


pintu gerbang...pasar kebanggan terengganu...selain dr melaka kat kuala terengganu pun ada becha rpenya...baru ku tahu...:D

org kata xlengkap percutian ke kuala terengganu kalau xsinggah ke pasar payang....syurga membeli belah katanya....huhu....nak carik kopok keping mmg kat cn la tempatnya...selain dr kopok keping banyak lg sebenrnya ada kat cn....korg cakap je nak ape....dr batik, sutera, kain pasang, cenderahati, telur penyu ada jual kat sini.....



kat sini telur penyu terenggaunu jauh lebih mahal harganya dr telur penyu dr sabah.....kenapa ekk...?? aku sendiri xpasti....


rambang mata dibuatnya...:D


rasa nak beli sume ....:D

dan ini lah hasilnya...ni belum masuk yg semalam pnye barang lagi...isshhkkkishhhkkkishhkkk


korang bayangkan si kancil che'nor yg comel tuh disumbat dgn segala jenis barang yg kami borong selama berada di kuala terenggau nih...sampai terpaksa barang borongan che'nor disumbat kedalam kreta kak za pulak....mmg soping sakan kat sana...huahuahua...

korang apa lgi....kalau berkesempatan ke kuala terengganu pasar payang antara tempat2 yg patut korang singgah..:D

No comments: