LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 May 2011

kuala terengganu versi masjid kristal

melancong ke kuala terengganu xsah kalau x pergi masjid kristal nih...---> fatwa apa ntah yg aku pakai nih.. hehehehehe...bedal ajhe la...so, trip aku jugak xketinggalan....melawat masjid kristal mmg heaven....sejuk je tempat nih kerana walaupun cuaca panas terik.....bayu laut mmg berkeliaran di kawasan masjid ni....tenang...damai je rasa hati....

sebenarnya dari hari pertama aku menjejakkan kaki di bandar KT ni aku dah melihat keindahan masjid nih dari jauh...mmg melets..nak2 pulak kami lalu waktu maghrib tyme tuh...mmg heaven....penuh warna-warni.....cuma aku berkesempatan melawat secara dekat pada hari ke-3 aku kat cn...

rupenya banyak citer xbest tentang masjid kristal ni, bila aku google tentangnya....wallahua'lam la kan...


berlatarbelakangkan masjid kristal...:D


masih berlatarbelakangkan masjid...:D


tiga dara pinggitan...:D


say kejuuu plk...:D


harap2 masjid kebanggaan terengganu nih bukan saja sebagai pusat pelancongan...tapi kita gunakannya dgn cara yg betul....:D


dan buat korang rugi kalau datang KT xsinggah kat masjid nih...tp ingat bukan singgah makan angin ajhe....tunaikan le kewajipan korg sbg hamba ye.....---> ingatan tuk diri sendiri jugakk... renung2kan & slamat beramal -----> rasa dh jauhnya aku ketinggalan....

No comments: