LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

06 May 2011

kuala terengganu versi pantai airport

indahnya pantai airport diwaktu senjakala...mmg heaven...mana ko nak dapat makan ikan celup tepung sambil menghirup udara segar laut china selatan.....petang tu lpas memborong sakan,aku, che'nor, ayu, huda ngan nor dgn gigih nya meredah udara petang menuju ke pantai ketapang untuk menikmati kesedapan air batu jagung, n seafood celup tepung....rasanya...mmg heaven...marbeles...;)


air batu jagung yg aku xpernah jumpa lagi kat selangor....walaupun ada org kata AB Jagung sec.3 shah Alam lagi marbeles..tp ni yg terbaek yg pernah aku makan (cz 1st tyme aku try ni sbnrnya).....yimmmyyy....;D



seafood celup tepung...ikan udang, sotong...macam2 ada...:D


segala rasa penat ko akan hilang sekelip mata menikmati indahnya pantai ketapang dikejauhan...marbeles nya rasa seafood serta ditambah ABJ atau sekurang2 air kelapa muda 'pior'...mmmg heaven....rugi la kalau percutian kita ke sana xsinggah makan disini...lagi rugi kalau korang sebagai anak jati terengganu yg tak pernah menikmati heavennya suasana disini...


Tapi satu yg aku perasan tentang kebanyakan pantai di sini...kebanyakanya mempunyai sign board 'dilarang mandi dikawasan ini'...mungkin dek kerana pantainya yg terlalu dalam... entahh...mungkin jugakk...

No comments: