LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 May 2011

berbaloi ke?????


minggu lepas kawasan perumhan di pangsapuri sri nervillia dikejutkan dgn cubaan membunuh diri oleh seorang JEJAKA okeyyyy akibat tekanan perasaan yg melampau.... berbaloi ke hanya kerana cinta kita kita mengambil tindakan bodoh yg sepatutnya xterfikir oleh akal yg waras....

yg lagi best tu minum minyak masak okeyyyyy....!!! ku pikirkan myk petroll, apa daaa....buat malu umat nabi muhammad je...sempat pulak mamat tuh ber SMS dgn wartawan menyatakan keadaannya dlm cobaan membunuh diri...sungguh aku tak paham....dan bila dipikir2 kan balik mungkin mamat nih just nak publisiti n nak bekas GF nya tau yg dirinya merana ditinggalkan....

“Saya menyesal kerana bertindak mengikut perasaan tanpa mengambil kira kesan akan dihadapi,” demikian menurut lelaki yang mahu dikenali sebagai Razali, 28, diselamatkan dua wartawan Sinar Harian dalam kejadian cubaan membunuh diri gara-gara putus cinta, kelmarin. - sumber sinar harian-

kalau nak diikutkan banyak sebenarnya kes2 bunuh diri ni, cuma kali ni aku terpanggil tuk berkongsi coz kes ni berlaku dikawasan perumahan aku......mujur jugak DIA masih bagi peluang kat mamat tuh nak betul kan diri...kalau x, mmg mati sia2..... xcium bau syurga okeyy..

entah lah, mungkin zaman dh maju sgt, pemikiran pon berputar dgn begitu laju....x sempat nak fikir...tu yg trus ambik action bunuh diri....yang akhirnya menyusahkan banyak pihak....

No comments: