12 February 2011

sneakers...

Teringin jugak nak pakai sneakers, mesti keren kalau digandingkan dengan jeans. mmg x penah hayat aku pakai sneakers...sll teman aku siper jepun & high heel je...h.heel pun bl tyme nk pg keje je (tp bila smp kat work station mmg aku tukar pki siper barney aku).



mesti sgt hot kan kalau dapat pakai kasut yg begini...;D

yg ni nampak lebih cool...


yg pulak agak rowwkkk....sgt nais kan..??

fancy pulak....kompem aku xkan pakai nih.....


pada aku kasut ni bukan saja dibuat untuk berjalan tapi boleh bikin terapi jiwa. ngeehngeehhhngehhh...;D sebenranya kat luar sana banyak insan yg boleh dijadikan idola dlm pemakaian sneakers nih..aku suka tgk yuna ngn sneakers n jeans nya...nampak sgt cool...;

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...