12 February 2011

mamat resume

ini kisah tentang mamat resume....wink wink...:D
kisah ni sbnrnya lama dh berlaku...masa cuti thaipusam lps dimana aku n 'the love nature gang' menawan puncak ulu semangkok-gap. cuma baru aku tergerak nak kongsi skrg ni je....

kisah nya cam ni....btw, for your info ini 1st tyme aku join hiking yg ada ice-breaking session kat puncak...mmg ramai tyme tuh..dlm 23 org sumenya...mmg xkenal antara satu dgn lain cz invitation tuk hiking ni sllnya kawan atas kawan.....yg aku knl kawan2 yg dtg skl ngn aku...masa sesi ni la kita nak jual minyak bagai...hahahaha..tp best gak ada sesi cam ni...at least leh kenal sume geng yg hiking sesama yg xsempat kenal cz sibuk duk layan trek...
agaknya mamat resume tu pegang prinsip ni kot...
nak dijadikan cerita, adala sorg mamat yg persan best dlm group nih...nth ape2 ntah yg dia meraban...tp mmg la dia byk experience dlm selok belok gunung ganang n bukit ..baru balik dari gng ni..nak naik gunung tu mgg depan...ada lesen diving plak lg, join askar wataniah pun nak cerita...apadaaaaaaaa....kalau nak diikutkan pengalaman mmg aku tau ada lg 2 3 org yg dlm group ni pun sama hebat..nth2 lg hebat dr mamat resume tuh....
mmg jatuh rahang la lau dgr mamat resume tu pye resume hari tuh ..tp dlm hati.... memasing mencarut n mengutuk...org lain just share nama ngn alamat je..yg mamat resume ni cam bg ucapan kat seminar kepimpinan pengakap lak....
aku ingat cerita pasal mamat resume tuh abis kat atas puncak tu je...rupanya esoknya mmg naik kat FB mcam2 stataus dedication to mamat resume yg poyos....huahuahuahua mcm2 hal..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...