09 February 2011

pantai

aku sdg sangat rindu melihat birunya laut, ganasnya ombak menghempas pantai..kalau smlm mata ku 'trlhat' lambaian ombak, telinga ku 'trdgr' nyanyian pantai... hari ni hidung ku plk 'tercium' wanginya bau pasir pantai......:'(
maybe aku punya a very good imagination.... aku sdg membayangkan skrg aku dduk kat pantai sambil kaki aku terbenam dlm pasirnya & kadang2 angin pantai mecurik2 menikmati hangatnya badanku...lg best angin malam mebuai2 sambil medodoikan tidur ku.....waduh2 gawat nih.....kadang2 aku mcm terdgr2 pantai memangil2 nama aku..dan aku nak je menjerit pada sang pantai, "wait for me, please wait for me, I'll be there soon."
I have always loved the beach. The smell of the salty water, the wind in my face, the gentle roar of the waves all combine to create a sense of peace and calm.
aku sgt berharap aku akan ke pantai....little angle manakah yg amat bermurah hati menarwarkan hidmat menjadi tour guide aku....????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...