LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 February 2011

bermandi-manda

lau sabtu lps kami buat kerja gilak, ahad nya plak kami dah plan baeekkk pye tuk mandi-manda kat sg congkak......ni pn x pln awal...masa ngh duk layan trek kat lepoh tetiba si nurul bg cadangan berkelah kat sg congkak...so esoknya aku, nurul,iza, ana dan fahmi si mulut becok memulakan perjalanan dalam kul 12 tghhr.

si fahmi yg comel>:)


tak macam semalam, kali ni awl2 lg kami dh sediakan makanan secukupnya. berbekalkan se tapewe behoon goreng+ sandwich+kek pisang + kopok sikit kami memulakan acara mandi manda kami......huhu...tp aku xdle cz kesejukan kat lepoh semalam rasa xilg lg....sejuk dowhhhhh.....sampai cramp kaki aku... so kali nih aku jd tukang amik gambar....tp kaki aku masih berendam dlm air......cma aku x wat tiruk je kat c2.....:d

makcik2 ber3 ni lak lebih2...:D


dh lama rasanya x mandi kat cn....air sg ni pun rsnya dh x mcm dulu....kali ni nak rendam kaki pn x puas...hehehehehehe...tp ok la kalau nak lpas gian mandi sg kan....:D

sonok tgk gelagak si fahmi mandi....ralit jap......mula2 cam malu2 nak main ngn air sg tuh...tp lama2 xmo naik lak.....sampai biru2 mulut dia.....macam2 aksi dia dlm sg tuh...sampai kdg2 hampir jatuh rahang aku menengoknya...huahuahua...senghaallllll.....

oraund pkul 5ptg kami gerak balik umah....walaupun aku juz main rendam kaki mmg rasa marbeles la wiken ni....trimas little angle mengisi wiken aku...:D aku x dapat bayangkan suramnya hari aku tanpa kalian....kalau aku ada sugunung permata mmg akan aku hadiahkan tuk korg tuk menyatakan betapa bernilainya kalian pd aku....hehehehe...

No comments: