LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 March 2012

siri jelajah johor : air hitam

menjejakkan kaki buat julung kalinya di pekan air hitam membuatkan aku hampir sawan. mujur jugak aku tiada apa2 kegilaan untuk membeli itu taim. macham2 ada di sini...dah macam ASTRO plak..!! dari buah-buahan, kerepek2, mainan kanak2, alat perhiasan rumah, nak carik bear, carik barang hantaran kawen pun kat sinilah tempatnya.

misi kami hari tu hanya untuk mencari elmo si kak ai, tapi entah macamana macam2 pulak yg aku grab. tak pe lah kan... bukan senang dapat mai sini. next taim tak tau bila pulak dapat mai. tapi aku mmg dah menanam azam nak bawak mak-abah mai sini. nak tengok pulak macamana pulak 'seronoknya' beliau nanti..hehehehehe

Dek kerana misi kami mau mencari elmo si kak ai, boleh dikatakan setiap kedai menjual patung kami masuk. mujur jugak aku bukanlah penchinta tegar bende2 macam tuh. kalau tak mmg ranap jugak lah aku. Tp aku tatau plak Din sdg meng-usha sesuatu untuk istri yg ditinggalkan kesorangan di kota batu sana. so suweiiitttttttt lah ko din. musti su terharu gilakbabi.

muka ajhe ganazz dlm hati ada taman bunga rupanya pakcik buldozeer ni... teristemewa untuk isteriku terchinta katanya >.<'

azam kata nak carik brng2 kawen kat sini nnt.... senang idup katanya, xpayah susah2 p alaska --> eh! SUKAHATI aku la nak sebut ceruk negara mana pun:P

ossem sekali anak dara pacik ishak yg sorang ni :)

tengok2, perot sape paling bhoolattttt...:D

owwhhhh, dah macam makcik2 felda kome...:D

dah penat berjalan, penat menghoyan, penat bersoping dan berposing di sini, kami menghoyan pulak ke destinasi seterusnya yg aku sendiri tak pasti duduk letak gratitude serta magnitude nya. Owwhhhh, Demmmm apakah tetiba plak kereta azam terasa sempit...hailaaaa, apakah yg korang telah lakukan ni....soping sakan nampak...!!!

No comments: