07 March 2012

mau ke hutan



tika jari-jemari comel sedang menaip entri ini, aku sedang sangat berhajat nak berpeleseran dengan alam yg bernama hutan dan gunung ganang. dgn ertikata lain aku sangap nak meneroka alam yg satu ni. seyes aku sangat rindu bau hutan.

aku bukanlah seorang pendaki tegar tapi aku adalah seorang pencinta setia alam hijau ini. walau sesibuk mana aku meneruskan hidup di 'hutan batu penuh lumpur' ini, aku akan pastikan masa senggang aku terisi untuk meneroka alam yg satu nih.

pada hutan, aku sangat rinduuuuu...rindu untuk meneroka dadamu, rindu mencium aroma semulajadimu, rindu irama yg kau tak jemu mainkan tika kami berada di dadamu dan aku sangat rindu semuanya tentangmu.

untuk itu aku akan mencari masa untuk menikmatinya. Oowhhh, pastinya sangat mengujakan. hutan hijau, bunyi burung dan unggas pastinya memukau.

owwhhh.....tunggu aku tau!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...