05 March 2012

APAKAH !!!!

ini ada satu kisah, kisah yg aku rasa nak angkat jari tengah on the spot. tapi memikirkan yg bercakap tu 'orang besar' di antarabandar aku hanya mampu bagi senyuman. owh, aku ke yg sgt sensitip lately nih...rasa nya tak...tapi kalau persoalan macam ni yg di lemparkan pada korang...apa yg korang pk..???

okay, sebenarnya sebelum ni aku & the gang penah jugak di nasihatkan agar behave sesama rakan sekerja. okay.. itu tak pa.. noted..!! tapi tergelak besar aku, bila ada yg kata aku ber-scandal lak dgn si papan lapis nih. Mungkin kami dilihat selalu berkepit, jadi mereka2 yg buta hati merumuskan kami mempunyai hubungan terlarang...owhh...apakah!!! dan aku tau mmg tipikal orang2 kat sini. huh!!!

sebenarnya aku boleh je terima apa jugak kata2 org pasal bende2 macam nih. dari dulu mmg aku dah pk pasal semua2 ni. tapi bila masuk part nasihat2 percuma aku rasa macam lain. sebab nasihat2 tu ada unsur2 yg aku sendiri ssh nak tafsirkan. seyes..!!! katanya 'baik2 dia tu laki org..ko tu anak dara..xmanis..' lagi dasyat sempat lak bg nasihat ni: 'men can lose nothing, women can lose everything'...hello..!!! kalau setakat lunch sesama, lelepak ngeteh sesama, makan semeja dan yg segala mak nenek sesama yg kami buat selalunya akan di temani ABclix lain, ko nak kua statement macam tu...!!! talk to my hand lah!! owhh aku xsampai hati nak kuakan ayat tuh sebenarnya. apa yg aku mampu cakap terima kasih banyak2.

dan sampai sekarang aku tak dapat tangkap apa rasionalnya mereka menasihatkan aku agar jangan terlalu rapat dgn sapa2 sajer terutama nya lelaki di antarabandar nih. atau mungkin ada RULES baru yg aku tak tau kat antarabandar nih. owwhhh....tambah stress aku macam nih..!!!!

1 comment:

Alhambra Adastra said...

ishhh...abaikan aje mereka tu sume ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...