LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 February 2012

Mia cepat sembuh yer!!

Mak kata Damia Aisya di tahan dalam wad lewat malam semalam kerana penyakit berjangkit yg mak sendiri tak pasti nak huraikan. mak kata lagi, banyak air yg terpaksa di bekalkan ke dalam badan anak dara comel ni. owh, kesian kan...kesian jugak mak kat kampung yg aku pasti risau gilakbabi. aku dgr suaranya semalam pun tau yg Mak tgh bersedih hati.

ni picca raya dulu...Mia berusaha keras nak angkat tgn buat peace... >.<

Petang ni baru nak p melawat Mia kat Hopsital Salam. Harap2 semuanya akan okey... Aku doakan anak buah aku yg sorang ni cepat sembuh dan ceria macam selalu. Cepat baik yer mia kami semua sayang mia tau...Kamu, kamu dan kamu....tolong doakan mia cepat sembuh jugak.

3 comments:

Amyz said...

Semoga Mia tabah dan kuatkan semangat.. semoga Allah kurniakan kesihatan utk Mia dan dapat teruskan kehidupan seperti biasa.. Amin~~~

layar_lara said...

owhh...trimass amy....amin...:)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

semoga mia cepat sembuh