05 September 2011

mood raya lagi

Hari ini, bermulanya hari bekerja setelah seminggu bercuti raya walaupun mood raya dan mood bersantai di rumah masih menyelubungi diri. Dengan mood raya yang masih bersisa, pagi tadi dgn perasaan yg bercampur antara rela & paksa, saya melangkah longlai menyiapkan diri menuju ke 'antarabandar'.

saya yakin bukan saya saja yg berperasaan sama...ramai lagi diluar sana punya rasa yg sama seperti yg sedang saya rasakan sekarang...betul kan...!!! Dan lebih menambah kemalasan bekerja hari ini, sesampai saje di 'antarabandar', terasa betapa sunyinya di sini hari ini.....masing2 masih di rumah menghabiskan cuti yg berbaki.....

Dan kala ini, diwaktu matahari kian mengundurkan diri dan di saat waktu bekerja hampir ke penghujungnya, saya masih ditemani mood raya yg masih x mau pergi. 8jam hari ini terasa begitu panjang. seolah saya sempat menganyam ketupat sambil memasak rendang gayanya.....DAN saya sedang berjanji ketika ini sambil menarikan jari jemari di sini bahawa esok, saya pasti akan melakukan yg terbaik untuk diri saya, lebih baik daripada hari ini. mood raya itu akan saya nyahkan dr minda ini buat seketika.

Dan ketika ini, saat saya sedang menulis entri ini, mood raya saya tetap bermaharajalela.

1 comment:

kiutnye alhambra adastra said...

apela yg mkcik carutkan ni?? ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...