05 September 2011

aku cemburu


Teman...
kamu membuat aku cemburu
cemburu pada kebaikanmu
cemburu pada keindahan lakumu
cemburu melihat betapa solehahnya kamu
cemburu melihat khusyuknya kau dalam setiap sujudmu
lagi cemburu mendengar kejayaanmu

matahari....
aku cemburu pada kesendiriannmu
bulan....
aku cemburu melihat sang pungguk yg tak pernah jemu merindumu
langit..
aku cemburu melihat utuhnya sang mentari di dadamu
laut...
aku juga cemburu melihat setianya ombak menghempas pantaimu

aku ingin sehebat mereka
aku ingin sekental sang mentari
aku ingin seindah sang rembulan
aku ingin sekukuh langit
aku igin setenang laut
ya.... aku sangat cemburu....!!!!

2 comments:

kiutnye alhambra adastra said...

xnk cemburu nk bercumbu ;p

layar_lara said...

sewel.......ada ka yg tringin bercumbu ngn hang.....huahuahuahua...lariiikkkkkkkkkkkkkkkkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...