12 September 2011

Gedixs raya edisi pecah lemak : Broga Hill

semalam sempat menggedixs santai di puncak broga. perasaanya...heaven sgt....dejavu...btw, ni 1st tyme aku beraya sakan di atap dunia nih dan 2nd time aku menawan puncak broga. Tapi trip kali ni lg meriah coz lg ramai yg terlibat dan aura raya tu sampai ke hati di sana...mana tak nya selain dr ketupat lemang n kuih raya ada yg siap bawak pelita lagi. Lagi best puncak broga kembali hijau. tak macham kali pertma dulu..kesan terbakar di sana sini....dah macam padang jarak padang terkukur gayanya.

seperti biasa, broga akan sesak dgn si pencinta alam....dah macam ada pesta. seawal jam 730 pg dah ada group yg trun semula di starting point. agak2 kan pukul berapa la diorang sampai pagi tadi td. Syukur semalam tidak begitu panas, mendung je....tp mujur jugak xhujan..kalau x, haru jugak...:D

seyes aku pewai mendengar bebelan si yuzi....dr start pendakian, mmg membebel xhengat. sampai di puncak pertama dia seakan pewai...tau apa kami umpan....camera...!!!!! hambek ko....trus jalan okieesssss.....terer x cheq...:D

sampai je puncak, kawan2 lain mmg dh siap pakai baju raya bagai. owhhhh sgt owsem beraya di atap dunia sambil menghirup teh tarik....heaven...


jom celebrate kemenangan kita...chiilllllllll :D

acara wajib....xsah mendaki kalau xde family photo

chilllllll...kami mmg owsem

nice kan picca nih....terbayekkkk

amik berkat DR. sheik muzzafar yg wat pre wedding kat cn...mana la tau pas ni turn aku pulak.....winkwinkkkk

3 dara pinggitan, tapi aku tetap paling comel..:D

dah macam pungguk menantikan sang bulan nya....ye ke...??? ke dia tatau nak pilih yg mana satu nih.....ahakkkk =_=

tgk backgound tu. owsem kan...!!!! hijau........sejuk je...selain dr kami ber3 yg mmg sejuk mata memandang....--> dusssssshhhhhhhhhhhhhh......sapa plak yg cepuk dahi aku nih...bila lak aku prasan....??? kenyataan kan..!!!! :P

tengokkk.....nampak..nampak x...!!???? jenuh si fitriyah selak rumput tuh supaya clear muka kami yg comel...:D

insyaalah taun depan kalau ada kesempatan mmg aku akan repeat beraya sakan di atap dunia lagi....Dengar kata nak ke bukit kutu pulak....aduhhhh.....ke bukit yg tak layak di panggil bukit tuh...pewai la jawabnya :D

2 comments:

Cik Tulip said...

wah menarik ye....
beraya atas broga hill...
:)

layar_lara said...

tau xpa...awsem sgt...;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...