12 September 2011

Gedixs raya edisi pecah lemak : Jeram kedah

okey air terjun ini namanya saja jeram kedah tapi bukanlah terletak di kedah. btw, ia terletak di beranang lebih kurang 30minit memandu dari broga. mmg ini 1st tyme aku mendengar nama jeram ni. kesana pu kompem la 1st time kan....

semalam lepas ajhe mengedixs sakan di puncak broga kami trus sajer shoot ke jeram kedah. nak masuk ke kawasan jeram ni mmg hazab. kami perlu melalui ladang getah dan perkampungan orang asli. laluan yg sempit membuat fitriyah si kerengge katik selaku tukang bawak kete menangis hiba. mujur juga ada enchik hero nya. boleh jugak beliau tolang mengejaskan kereta bila kami perlu melalui jalan yg choii ni.

untuk sampai ke jeram kedah, kami perlu berjalan lebih kurang 5minit. keadaan jeram menberi gambaran yg jeram ni jarang di teroka oleh manusia. tapi mungkin dijaga rapi oleh penduduk sekitar tuh. Tapi tempat ni mmg owsem.

air terjun pertama. kat atas nanti kompem lg heaven la kan...:)

enchik hero fitriyah si kerengga katik..pewwiitttttt :p

tiruk jangan tak tiruk

jom lawan tiruk saper plg marbeles

style tak tiruk nih...:)

acara wajib...family photo la kan..;)

so, menggedixs raya edisi pecah lemak berakhir di jeram kedah nih....aku harap next time akan ada lagi event yg serupa ini....pasti aku akan polo kalau berkesempatan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...