LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

05 July 2011

atin E day

wiken lepas kezen aku nurjamalin faten jamaluddin yg mesra kami panggil aten selamat menjadi tunangan kepada jejaka yg aku kenali dgn nama mamat sahaja...:D lagi sorg kezen aku dh selamat...

kalau nak diikutkan dah berapa banyak entry aku pasal kezen aku yg ni bertunang la yg tu betunang la...yg sana kawen la yg turn aku sndiri entah bila...dandan bila tyme kumpul2 cam ni banyak la soklan2 cepuemas dari makcik pakcik aku nih....sampai xlarat nak jawab...nak jawab si farid kamil bz ngan filem 123 cinta kang sia2 kene smack ngan mak aku......sudahnya jawab muda lagi je la......hehehehehe

berbalik pasal cite si aten tadi, majlis yg aku kira sgt grand ini berlangsung dgn jayanya alhamdullah...nnt kenduri kawen mau dia buat 7h7m kot....ye la menyambut menantu sulung kan...:D
comel seperti aku.....tahniah aten....beliau sgt comel semalam......:)

disebabkan kezen aku sorang ni payah nak seyum ni je yg aku rasa senyuman paling manis yg dia bagi.....so nampaknya sebelum majlis rasmi nnt kene la praktis siang malam memberi senyuman paling hebat xkira pada lensa atau tetamu yg hadir......

pepepun tahniah buat aten n mamat, semoga hajat kalian ke jinjang pelamain di makbulkan ALLAH..aminnnnnn

No comments: