LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 July 2011

Layan Harry Potter

semalam aku & penghuni 090507 berkesempatan menonton cerita Harry potter and the deadly hallows. Sebenarnya aku bukanla follower kisah si En. Potter nih.... semalam aku layan citer ni pun dek krana si ina yg beria mngajak menonton....lau aku mmg x la..... mmg aku boleh tolak kata xmo kan...tapi memikirkan yg si ina nih mmg susah nak di ajak kua apatah lagi nak ajak kua...so kami dicide polo ajhe.....

Seingat aku aku sempat menonton muvi ni masa zaman2 si potter tu baru nak belajar kat sekolah sihir tu dulu. itu pun dah ingt2 lupa.....:D

mmg agak ngantuk le aku dalam panggung tuh... nak pulak tayangan memakan masa slama 2jam lebih.......dlm kpala aku..... 'bila la nak abis nih... sambil mengenyeh2 mata....' hehehehehehe

walaupun agak tersengguk2 semalam, tapi aku agak puas hati le menonton filem nih....bukan ape semua persoalan yg bermain dalam otak aku di awal cerita terjawab dgn cemerlangnya......walaupun terpaksa berbisik2 bertanya pada si iza kenapa? bagaimana? siapa? apakah? dan macam2 soklan yg sedia dijawab oleh nya, aku 'terpaksa' mengaku yg muvi nih sememangnya punya aura tersendiri......

keluar ajhe dari menonton semalam aku sempat bertanya kalau2 nurul ada CD cerita2 En. Potter sebelum nih.... aku bernasib baik, sememangnya beliau menyimpan koleksi CD dari filem pertama sehingga yg ke-6...

walaupun dikatakan yg ini yg terakhir...aku harap akan ada lagi sambungan cerita nih.....buat la pulak harry potter junior..........hehehehehehehehe...so, buat korang yg belum berkesempatan menonton En. Potter n the geng masih sempat lagi nih..mmg tak rugi.... dan mulai semalam...aku ishtiharkan yg aku adalah follower harry potter .....;D

No comments: