LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 November 2012

Temerloh : Versi Gua Senyum

kata ina selaku pemandu arah kami itu jam, gua senyum ni terkenal dengan keunikan gua-gua yang penuh dengan misteri yang tersendiri. katanya lagi terdapat bukti kesan-kesan sejarah kehidupan manusia zaman pra sejarah dulu.

Memandangkan kami tak de lampu maka banyak gua2 yg tak dapat kami masuk. Rugi kan.!!! nak sampai sini lagi entah zaman bila pulak. gua yg sempat kami masuk pun aku dah lupa gua apa. tapi takpe sekurang2nya kami dah jejakkan kaki kat sini kan.!!  

kat sini macam2 bentuk ukiran batu semulajadi yg boleh kita nampak. superb!!! dari bentuk yg tak berbentuk sampai lah kepada bentuk2 yg kami boleh define bentuk apa. lekuk - lekuk Stalaktit dan Stalakmit membuat kami rasa lebih teruja. sumpah!!! ciptaanNYA mmg superb!!!




memandangkan jam analog aku dah berjemaah diangka enam kami tak tunggu lama tuk angkat kaki. Tak sabar nak makan ikan patin masak asam tempoyak mak ina.

No comments: