LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 November 2012

Lanchang : versi Elephant Sanctuary Kuala Gandah

alang2 dah ke lanchang kami lajak ke Kuala Gandah. Dengarnya kat sini ada pusat penjagaan gajah. Kalau dah  namanya pusat jagaan gajah, kompem2 la banyak gajah kan kat sana. katanya lah....:D

memandangkan kami ke sana time cuti berkembar, mmg ramai la pengunjung itu jam. memasing dgn muka eksaited dan kompiden nak naik  gajah. Tapi kata kakak yg menjaga kaunter pendaftaran, aktiviti menunggang gajah terpaksa di mansuhkan atas banyak faktor. hailaaaaaaa.....melepas...!!!cuma aktiviti mandimanda dgn gajah saja masih di teruskan. takpe lahh xde rezki katanya.



Dah namanya pusat jagaan gajah, jadinya hanya ada gajah, gajah dan gajah ajher lah kat sini. so, pandang dan tengok lah gajah2 tu puas2. 

Dah puas mengintai si gajah mandi posing2 barang 2 3 roll. relax2 jap, kami meneruskan misi ke destinas seterusnya. kalau ikut kan perancangan memang banyak tempat yang bakal kami pergi dalam siri jenjalan kali ni. nantikan je lah yer...;D

No comments: