04 May 2012

malam penghargaan Antarabandar

malam yg julung2 kalinya diadakan di Antarabandar ni mmg mendapat sambutan hangat di kalangan staf. apa taknya, makan free la katakan. nak2 pulak dgn adanya 3 cabutan bertuah yg mmg dalam kategeri hot stuff tuh. macam biasa no aku selalu xpernah nak naik. apa ke choii lah setiap kali adanya acara cabutan bertuah mmg aku langsung tak bertuah.

Memandangkan hari ni aku cuti, tyme aku mai mmg acara makan2 dah start pun. Dan2 pulak tyme nih En. kereta wat hal lak. mujur jugak ada jejaka ossem mai pick-up aku kat umah. Dgn harapan aku ada chance dapat phone canggih...Tapi hampehhh...:P

walaupun muka aku xde time ni aku tetap gak nak tepek, cz ada mamat bersuara ossem :P

aku suka picca nih. sesuatu sgt...euwwwww---> sambil tgn aku ke dada mata ke langit :p

Acara makan2 ni bukan sahaja tertumpu pada aktiviti makan, makan dan makan tapi ada jugak acara selingan termasuk karaoke, main ping-pong, dart, dan acara wajib iaitu berposing sakan. Warga antarabandar mmg tak pernah kalah kalau bab2 karaoke dan melaram sakan.

Paling best malam penghargaan untuk warga antarabandar kali ni, di cantekkan lagi dgn adanya acara cabutan nombor bertuah. Tapi yg tak bestnya, nombor aku tak pernah nak bertuah. Tak pe xde rezki aku kan. mungkin DIA nk bagi aku yg lagi ossem dari telepon canggih tuh :D

pewwiiittttt.....i minat la dgr suara u. nk otograp bolehh.....:D

en Bos yg sporting. nxt taim nyanyi lagu gadis bertudung putih pulak, pelisssssss :D

ada gaya jagoan kan..! dasat2 org Antarabandar nih...:D


Dah penat makan2, penat berposing,. penat menjoreng kami decide pulang ke pangkal jalan ajhe selepas semuanya selesai. Harap2 acara ni akan jadik acara tahunan kat Antarabandar. Sebab pada aku ia bukan sekadar acara makan2 ajhe, ia lebih daripada itu. Dgn adanya aktiviti yg macam ni sekurang2nya kesetresan bekerja akan berkurangan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...