22 May 2012

faiza dah konvo!!!!

Ahad lepas aku berpeluang meraikan detik gumbira satu2nya adik perempuan aku. ini bukan cerita kawen lagi yer..!!! ini cerita pasal konvo.Jenuh lah duk asyik cerita pasal kawen ajherr.. hehehehehe
Sebagai kakak budiman musti la aku carik hadiah terbaik abad ini buat adik tersayang aku nih kan...--> kunun...:P. so memang kebetulan kat area Uitm tu banyak giler stall menjual hadiah buat para graduan. Grab ajher lah yg pada mata aku berbalaoi2 dan akan menjadi kenangan terhebat buat pae...huhu


Memandangkan pae dapat sesi yg pertama , dan namanya jugak antara nama yg terawal keluar, so, mmg harus lah aku pun gedix2 nak nengok dier kan. Tapi nak menunggu sehingga graduan yang ke 1,200 ni mmg le hazab nauzubillah.

neway, Tahniah yer pae...!! eh2..! tahniah jugak buat sepupu aku si amy...dah konvo jugak dia. cuma sesinya ajher terawal 3hari dari si pae. Dah ada degree & dah konvo pun korang kan !!! dan sekarang dah merasa alam pekerjaan jugak. lepas ni kene pikir pasal kawen la plak, ada anak2..euuuuuwwww....mesti best kan...hehehehehe...:P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...