30 May 2012

kenaboi adventure race

Ahad lepas aku berpeluang menyertai Keneboi Adventure Race 2012 kat kg. Chennah Jelebu N9. sebenarnya aku tak pernah terpikir pun nak join aktiviti endurance macam nih..ni pun last minit punyer decision. Bayang kan dgn xde training dan jogging aku main redah jer ke race ni...


Sudahnya aku sendiri yang pewai..tu lah...nak sangat kan...!!! Tapi at least aku ada sedikit pengalaman dan pengajaran kalau nak join aktiviti2 macam nih. Race ni bukan ajher tertumpu pada larian semata2 tetapi banyak aktiviti2 menarik yang di masukkan sekali dalam race ni. antaranya ada caving, abseiling, tubing dan ada jugak task2 menarik seperti main boling padang, menari, menyumpit dan macam2 lagi.

Apapun tahniah pada semua peserta yag berjaya menamatkan aktiviti ni. Dan aku mula memasang angan2 tuk menyertai Keneboi Adventure Race lagi tahun depan kalau ada peluang dan aku akan pastikan yang aku akan ready bukan sajher dari segi fizikal tapi jugak mental, supaya tak terkandas macam kali ni lagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...