LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 May 2012

ini cerita nasik kawen, fatin & mamat

Lagi sorang sepupu aku dah selamat menamatkan zaman bujangnya. kali ni, memang lagi banyaklah soklan cepumas yang memang aku sendiri malas nak jawab dan aku rasa mereka pun dah naik malas nak tanya.

Sebenarnya selain dari seronoknya meraikan si pengantin, majlis ni jugak sebenarnya peluang kami tuk bergosip2 dgn saudara mara yg mmg jarang berjumpa. mana taknya sebahagian daripada makcik pakcik aku menetap di utara tanah air sana. so, tyme2 macam ni lah peluang kami nak berborak sakan.
1st tyme dalam idup aku jadik pengapit orang bersanding. aku plak yg nebes. mana la tau tetiba spoil pulak kan. tapi alhamdulillah semua berjalan lancar. apa pun, buat mamat, selamat datang ke dalam keluarga besar kami dan doa kami semoga ikatan ni akan kekal selamanya...amin..

No comments: