02 May 2012

ini cerita KLIBF 2012



berpeluang menjejakkan kaki di hari pertama pesta buku antarabangsa 2012, pada aku sesuatu giler ossem. bukan apa, kompem hari ni tak berapa ramai orang memandangkan ia jatuh pada hari jumaat, hari bekerja bagi kebanyakan warga kota.

Seawal jam 830pagi gigih aku duk menapak ke stesen komuter menuju ke PWTC. Nebes gilakbabi okey memandangkan dah berkurun rasanya tak menaiki Komuter sendirian. Mujur jugak ada yg baik hati menamani aku di PWTC nanti. kalau tak nebes berganda2 la jawabnya. hikhikhik.

buku2 yg aku sempat rembat --->terasa dh lama xbaca hasil tangan Hlovate..:)

Kalau sebelum ni aku selektif ke booth2 buku yg aku minati sahaja. tapi kali ni rasanya ke semua ceruk stall aku singgah...apa ke choiiilah ikut beliau nih. jenuh aku duk heret segala mak nenek buku yg aku dah grab awal2 td...huh!

Jangan ingat di sana hanya menjual buku2 saja ocay, sebenarnya selain dari buku ada jugak pameran atau galeri ilmu. Sejarah tercetusnya revolusi tulisan kat negara kita nih. selaian dari berbelanja dapat jugak lah kita grab sedikit ilmu kat sana.

memandangkan hari ni penghulu kepada sekalian hari, dan kebetulan pulak Antarabandar ada acara makan2 sempena malam menghargai staff, terpaksa la aku meninggalkan perkarangan PWTC dgn hati dan tangan yg berat.

Pada korang2 yg belum ke sana, apa lagi...jgn lepaskan peluang menyertai karnival tahunan terhebat ni. Rasanya mau aku repeat ke sana lagi wiken ni.

1 comment:

KeMatZ said...

perhhh banyak juga ko grab buku kali ini ... sungguh ohsemmm sangat ... hahahaha dan tahniah kerana ko selamat pergi dan pulang ke PWTC hehehehehhe .... :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...